موتور EcoSilence Drive

موتور EcoSilence Drive چیست و چه کاربردی دارد؟

همراهان همیشگی بانه سرویس در این مطلب قصد داریم موتور EcoSilence Drive را برای شما تشریح کنیم و ببینیم که چه کارایی دارد. اگر تاکنون اقدام به خرید لوازم خانگی کرده باشید حتما این واژه به گوشتان خورده است و با احتمال خیلی زیاد خبر نداشتید که چیست و دقیقا چه کارایی دارد. باید گفت که برخی از لوازم خانگی پیشرفته در بازار به EcoSilence Drive مجهز شده‌اند.

اما EcoSilence Drive دقیقا چیست؟ از عنوان ابتدای مطلب باید فهمیده باشید که این قطعه یک موتور است که در برخی از لوازم خانگی به کار برده می‌شود، همه‌ی شما می‌دانید که کارایی بسیاری از لوازم خانگی به حضور یک موتور وابسته است و بنابراین بسیار اهمیت دارد که موتور به کار گرفته شده کارایی بالایی داشته باشد، با این حال گاهی اوقات اگرچه کارایی موتور یک دستگاه خوب است اما هرگز نمی‌توان برای آن عنوان عملکرد بهینه را قائل شد، این مسئله را در مورد موتورهای معمولی به کار گرفته شده بیشتر می‌توان درک کرد.

موتورهای قدیمی اغلب سروصدای بالایی داشتند و در ضمن مصرف انرژی بیشتری هم داشتند و این اغلب کاربران را ناامید می‌کرد. برند بوش یکی از برندهای خیلی برجسته بازار است که با تولید لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی و لباسشویی جایگاه خود را در بازار بیش از پیش پررنگ ساخته و محبوبیت بیشتری برای خود به ارمغان می‌آورد. سوال این است که لوازم خانگی با موتور EcoSilence Drive تا چه حد قابل اطمینان هستند و آیا این دستگاه‌ها برای خرید مناسب هستند؟ در ادامه به شما خواهیم گفت که موتور EcoSilence Drive چطور یک دستگاه را برتری می‌بخشد. بنابراین برای شناخت بیشتر این موتور و کارایی آن مطلب را دنبال کنید.

موتور EcoSilence Drive چیست و چه کارایی دارد؟

Eco Silence Drive چیست؟

EcoSilence Drive، عنوان موتوری است که در برخی از لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود و غیره به کار گرفته می‌شود. همانطور که از عنوان آن پیداست این موتور عملکردی بهینه با صرفه جویی در انرژی به ارمغان می‌آورد، همچنین کارکرد آرام آن ضامن آرامش و سلامت کاربر در خانه خواهد بود. این موتور در اصل ساخت شرکت بوش در آلمان می‌باشد.

شرکت بوش می‌گوید که EcoSilence Drive یک تحول بنیادین در عرصه لوازم خانگی به شمار می‌آید، این موتور در حالی که فوق‌العاده ساکت است در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می‌آورد. این موتور به نسبت موتورهای قدیمی‌تر مزایای بسیاری را به دنبال دارد و حضور آن در لوازم خانگی ضامن طول عمر آن‌ها خواهد بود، بنابراین آنطور که معلوم است لوازم خانگی که با این موتور عرضه خواهند شد از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار خواهند بود.

موتور EcoSilence بدون برس طراحی شده است و این همان دلیلی است که اصطکاک قطعات در آن وجود ندارد، لذا در این حالت در زمان کارکرد موتور، صدا به حداقل خواهد رسید و یک فضای کاملا آرام به ارمغان خواهد آمد. همچنین این موتور لرزش را کاهش داده و در انرژی به حد قابل توجهی صرفه جویی به عمل می‌آورد. از آنجایی که این موتور با گارانتی 10 ساله ارائه شده است طول عمر بیشتری را برای لوازم خانگی رقم خواهد زد (هرچند که این گارانتی 10 ساله در ایران کاربرد ندارند). موتور EcoSilence برای به حرکت در آوردن بار از یک آهنربای دائمی و برد الکترونیکی استفاده می‌کند و به همین جهت کارایی بسیار بالایی را برای آن شاهد خواهیم بود.

Eco Silence Drive چیست؟

موتور EcoSilence Drive در کدام لوازم خانگی به کار می‌رود؟

همانطور که در قسمت بالا گفتیم این موتور ساخت شرکت بوش آلمان می‌باشد و باید گفت که این کمپانی بوش است که در برخی از لوازم خانگی خود همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی از این موتور استفاده می‌کند. شما می‌توانید جدیدترین ماشین‌های لباسشویی عرضه شده با این موتور را در قسمت محصولات سایت ببینید. موضوعی که در مورد همه‌ی ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی ارائه شده با این موتور صادق است این است که از مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند و بنابراین برچسب مصرف انرژی +++A را دریافت نموده‌اند.

درست است که بوش در ماشین‌های لباسشویی خود از عایق‌های لرزش در دیواره‌ها استفاده می‌کند اما باید دانست که بخش مهمی از عملکرد آرام ماشین لباسشویی مدیون حضور همین موتور است. EcoSilence Drive در ماشین‌های ظرفشویی بوش آرامش و سکوت کافی را در خانه به ارمغان می‌آورد. در حقیقت زمانی که از این موتور در ساخت ماشین ظرفشویی استفاده شده باشد میزان صدا در حدود 40 تا 45 دسی‌بل خواهد بود و این واقعا فوق‌العاده است. از طرفی به دلیل عدم اصطکاک طول عمر دستگاه افزایش پیدا می‌کند و در نهایت اینکه مصرف انرژی کمی را برای دستگاه در بر دارد.

در مورد کاربرد آن در ماشین لباسشویی نیز باید گفت که برخی کاربران مجبور هستند دستگاه خود را در زمان خواب روشن کنند؛ ماشین لباسشویی مجهز به EcoSilence Drive با تولید صدای کم هرگز مزاحم اوقات استراحت شما نخواهد بود. و در آخر باید گفت که کاربران به لوازم خانگی مجهز به این موتور باید کاملا اعتماد کنند چرا که سروصدای کم، مصرف انرژی پایین و دوام بالا سه ویژگی کلیدی آن‌ها خواهند بود.

موتور EcoSilence Drive در کدام لوازم خانگی به کار می‌رود؟

کدام ویژگی‌ها موتور EcoSilence Drive را برتری بخشیده‌اند؟

  • EcoSilence Drive مصرف انرژی پایینی دارد، این مسئله کمک می‌کند کاربران به میزان خیلی زیادی در هزینه‌های مصرفی خود صرفه جویی نمایند. این موتور موجب کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف برق خواهد شد.
  • با EcoSilence Drive قادر خواهید بود در زمان صرفه جویی کنید. از آنجایی که این موتور راندمان خیلی بالایی دارد در زمانی خیلی سریع کار خود را تمام می‌کند، یعنی در واقع عملکرد دستگاه مجهز به این موتور خیلی بهتر از دستگاهی با موتور معمولی خواهد بود.
  • موتورEcoSilence سر و صدا را به حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه در این موتور خبری از برس نیست لرزش و سر و صدا خیلی افت خواهد کرد.
  • این موتور به لطف اصطکاک و لرزش خیلی کم دوام و کارکرد طولانی مدتی خواهد داشت و لذا کاربران می‌توانند تا مدت زمان طولانی از دستگاه خود با بهترین کارایی سود ببرند. این موتور نسبت به موتورهای قدیمی‌تر هم دوام بالاتری دارد و هم اینکه پایدارتر است.
کدام ویژگی‌ها موتور EcoSilence Drive را برتری بخشیده‌اند؟

برند بوش با عرضه لوازم خانگی مرغوب قادر بوده است محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. طراحی بادوام و استفاده از موتور EcoSilence Drive در لوازم خانگی این برند یکی از عوامل تاثیرگذار در این زمینه بوده است. موتور EcoSilence Drive با راندمان بالا و در عین حال عملکرد بهینه بهترین نتایج شستشو را در ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی این برند به ارمغان می‌آورد. این موتور با موتورهای معمولی خیلی فرق دارد و مصرف انرژی خیلی کم و سروصدای پایین آن را برتری خواهد بخشید.

شما می‌توانید راهنمای خرید ماشین لباسشویی و راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را در قسمت مقالات مطالعه کنید تا در خرید این لوازم خانگی دچار سردرگمی نشوید. دیدگاه خود را در مورد این مطلب در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

تفاوت Google TV با Android TV

تفاوت Android TV با Google TV

گوگل بی‌شک یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان است که در زمینه‌های مختلف تکنولوژی فعالیت می‌کند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *