چگونه لباسشویی اصلی از تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه لباسشویی اصلی از تقلبی را تشخیص دهیم؟


تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی می‌تواند به معضل بزرگی در هنگام خرید تبدیل شود. لباسشویی به یکی از لوازم اصلی خانه تبدیل شده است که امروزه وجود آن در هر خانه‌ای احساس می‌شود. افزایش مشغله کاری و خلاص شدن از روش سنتی برای شستن لباس‌ها، دلیل اصلی خرید لباسشویی به شمار می‌آید. انواع لباسشویی‌های متنوع از برندهای مختلف روانه بازار شده‌اند که کاربران می‌تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود دست به خرید محصول ایده آل بزنند. کاربر برای اینکه بتواند کارهای خود را در مدت زمان کمتر به انجام برساند و وقت خود را با کارهای مفیدتر سپری کند، به سمت خرید یک لباسشویی ایده آل می‌رود. قبل از خرید هر محصول باید از کیفیت ساخت و اصلی بودن محصول اطمینان حاصل نمایید و توجه داشته باشید که از برندی معتبر و شناخته شده خریداری کنید.

متاسفانه با افزایش سایت‌های اینترنتی و فروش آنلاین تعداد زیادی از افراد سود جو برای منافع خویش و دریافت سود بیشتر، به فروش کالای تقلبی پرداخته‌اند و محصولات تقلبی را به عنوان اصلی به مشتریان خود می‌فروشند. این افراد سود جود از نا آگاهی مشتریان خود سو استفاده کرده و بر روی لباسشویی‌هایی با برندهای شناخته نشده برچسب گذاری می‌کنند و آن‌ها را به عنوان محصولات اصلی از کمپانی‌هایی همچون ال‌جی، بوش، سامسونگ و … به فروش می‌رسانند. ما در این مطلب می‌خواهیم راه‌های اساسی را برای تشخیص لباسشویی تقلبی از اصلی در اختیار شما قرار ‌دهیم تا به راحتی بتوانید خریدی مطمئن را برای خود به انجام برسانید. پس شما می‌توانید با مطالعه این مطلب به اطلاعات مفیدی دست یابید و فریب این افراد سودجو را نخورید.

چگونه لباسشویی اصلی از تقلبی را تشخیص دهیم؟

کلاه برادرها از راه‌های مختلف برای فریب شما استفاده می‌کنند…

امروزه کلاه بردارن از هر راهی برای فریب دادن کاربران استفاده می‌کنند و تمام روش‌های مختلف را به کار گرفته‌اند. یکی از نکته‌هایی که شما را به شگفتی وا می‌دارد این است که این افراد به طراحی و چاپ لیبل‌هایی زیبا و وسوسه انگیز می‌پردازند و آن‌ها را بر روی ماشین‌های لباسشویی تقلبی برچسب می‌زنند. همانطور که می‌دانید برند بوش یکی از برند‌های محبوب در بین ایرانیان می‌باشد و کاربران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. کیفیت و کارایی خیره کننده محصولات این کمپانی، موجب افزایش طرفداران آن شده است.

این افراد که از محبوبیت این برند در میان کاربران اطلاع یافته‌اند به طراحی لبیل‌هایی با پرچم آلمان پرداخته‌اند و برند بوش را در کنار آن قرار داده‌اند. با مشاهده چنین پر چسبی بر روی ماشین لباسشویی تقلبی ممکن است که بسیاری از افراد فریب بخورند و از این محصولات بی کیفیت خریداری نمایند. البته این پایان کار نیست، زیرا به تهیه برچسب‌هایی از برندهای مختلف و کشور سازنده آن‌ها نیز پرداخته‌اند تا از هر طریق که شده محصولات تقلبی خود را به فروش برسانند.

بعضی از فروشگاه‌ها لباسشویی‌هایی را که تولید داخلی می‌باشند و از طراحی و دیزاین زیبا برخودار هستند، لوگوی برندهای خارجی همچون: ال‌جی، سامسونگ، بوش و… روی آن‌ها حک می‌کنند و از این طریق به فریب افراد ساده و نا آگاه می‌پردازند. البته این کلاه برادرها به حدی در این زمینه پیشرفت کرده‌اند که به حک لیزری برای فریب مشتریان نیز پرداخته‌اند. پس باید هنگام خرید لوازم خانگی و به خصوص لباسشویی کاملا آگاهانه وارد عمل شوید و فریب نخورد. تا زمانی که از اصل بودن محصول مطمئن نشده‌اید به هیچ وجه به سمت خرید آن اقدام نکنید.

راه‌های آسان تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی

امروزه تشخیص لوازم خانگی اصلی از تقلبی به دغدغه بسیاری از افراد مبدل شده و کاربران زیادی را دچار سردرگمی کرده است. به دلیل کیفیت عالی و عملکرد خیره کننده، لوازم خانگی برندهای معروف مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته‌اند. افراد کلاه بردار نیز با سوءاستفاده از استقبال این مردم محصولات تقلبی را به فروش می‌رسانند تا بتوانند به سود بیشتری دست یابند. با وجود اینکه کلاهبرداران از هر راهی برای فریب کاربران استفاده کرده‌اند، شما می‌توانید با انجام چند امر به راحتی از اصل یا تقلبی بودن محصول اطلاع یابید. لباسشویی یکی از اساسی ترین لوازم خانگی به شمار می‌آید که به دلیل استفاده بیش از حد از آن افراد زیادی به فروش لباسشویی تقلبی دست زده‌اند. ما در این بخش می‌خواهیم که چند روش را برای اینکه بتوانید محصول تقلبی را از اصل تشخیص دهید را در اختیار شما قرار دهیم.

تشخیص لباسشویی اصل از ظاهر محصول

اول از هر چیزی ظاهر ماشین لباسشویی را مورد توجه قرار دهید. خوشبختانه هیچ محصول تقلبی، کپی برابر اصل نمی‌شود و به همین دلیل به راحتی به وسیله ظاهر محصول می‌توانید از اصل یا تقلبی بودن آن آگاه شوید. کاربر به راحتی می‌تواند از طریق اینترنت به سایت اصلی برود و با مقایسه ظاهر لباسشویی اصلی با تقلبی از تفاوت بین آن‌ها اطلاع یابد. مقایسه کردن ظاهر و طراحی محصول یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص تقلبی بودن محصول می‌باشد.

البته نا گفته نماند که هر محصولی به مدل نامبر مختص به خود مجهز شده است که کاربر می‌تواند با جستجوی مدل نامبر محصول آن را در گوگل سرچ نماید و ظاهر لباسشویی برند مد نظر را با لباسشویی که می‌خواهد خریداری کند را مقایسه نماید. در صورتی که شما با هر هرگونه تفاوتی در ظاهر محصول مواجه شدید به اصل بودن لباسشویی شک کنید و مطمئن شوید که فرد مغازه دار می‌خواهد که یک محصول تقلبی را به شما بفروشد. البته توجه داشته باشید که این تغییرات ظاهری ممکن است در بخش‌های زیر باشد. با مشاهده هر گونه از این تغییرات در ماشین لباسشویی از خرید خود صرفه نظر کنید و اعتماد نکنید.

  • شکل درب
  • طراحی دکمه‌ها و محل قرارگیری آن‌ها
  • وجود برچسب‌های اضافه بر روی محصول
  • تعداد برنامه‌های از پیش تعیین شده
  • ظرفیت ماشین لباسشویی
  • ابعاد و اندازه
  • جهت باز شدن درب
تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی به وسیله ظاهر محصول

تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی با مراجعه به سایت محصول

در صورتی که با مقایسه ظاهر محصول نیز باز هم در تقلبی بودن لباسشویی تردید داشتید می‌توانید با استفاده از کد محصول شک و تردید خود را برطرف نمایید. همانطور که گفته شد که محصولی به یک مدل نامبر مختص به خود مجهز شده است که کاربر می‌تواند از طریق آن به اصل بودن محصول پی ببرد. کاربر می‌تواند ابتدا بر روی لباسشویی به پیدا کردن مدل نامبر بپردازد و یا از سایتی که می‌خواهد خریداری کند مدل نامبر محصول مورد نظر را بپرسد، البته در صورتی که شما قادر به پیدا کردن مدل نامبر نشدید و یا به شما گفته شده که این محصول مدل نامبر ندارد، شک نکنید که آن ماشین لباسشویی تقلبی می‌باشد.

برای اینکه بهتر بتوانید این مطلب را درک کنید ما با استفاده از یک مثال ساده موضوع را به صورت شفاف‌تر برای شما نمایان می‌سازیم که البته در مورد همه برندهای لباسشویی صدق می‌کند. برای مثال شما قصد دارید که یک لباسشویی از برند بوش خریداری نمایید و در اصل بودن محصول شک و تردید دارید. می‌توانید مدل لباسشویی خریداری شده را به صورت کامل در گوگل به صورت لاتین وارد کنید. در صورتی که سایت اصلی بوش جزو نتایج بود بر روی آن کلیک کنید و به مشاهده مشخصات ظاهری آن بپردازید.

در صورت اصل بودن محصول عکس و مشخصات کلی ماشین لباسشویی برای شما نمایان می‌شود و شما می‌توانید از طریق این عکس و مشخصات به مقایسه ماشین لباسشویی که می‌خواهید خریداری کنید، بپردازید. در صورتی که تمام عکس و مشخصات سایت با اطلاعاتی که به شما داده شده است درست باشد، محصول مد نظرتان اصل است و با خیالی راحت می‌توانید به خرید آن اقدام نمایید. اما در صورتی که با سرچ مدل نامبر هیچ محصولی پیدا نشد، ماشین لباسشویی 100 درصد تقلبی می‌باشد.

کد شناسایی محصول

چند نکته پیشنهادی مهم قبل از خرید ماشین لباسشویی

قبل از خرید ماشین لباسشویی به مغازه‌ یا فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید که از اصل بودن محصولات آن‌ها کاملا مطمئن هستید و البته به هیچ عنوان به فروش محصولات تقلبی اقدام نکرده باشند. زیرا، در صورتی که این مغازه دار و سایت محصولات تقلبی نیز در اختیار داشته باشد،ممکن است با ارائه ادعای دروغین شما را با اصل بودن لباسشویی از برند خاص فریب دهد و وسوسه خرید را در شما ایجاد نماید.

در صورتی که نمی‌توانید به هیچکدام از سایت و مغازه‌ها اعتماد کنید و یا با افراد خاصی که محصولات اصل می‌فروشند آشنایی ندارید می‌توانید با صرف هزینه بیشتر از نمایندگی اصلی برند لباسشویی خریداری نمایید. و با خیال راحت و اطمینان خاطر از عملکرد و کارایی لباسشویی به خرید آن اقدام نمایید. البته توجه داشته باشد اصولا فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد هستند کالاهای اصلی به فروش می‌رسانند و با خیال راحت می‌توانید از آن ها خرید کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در هنگام خرید حتما فاکتور خرید را از فروشنده بخواهید.

توجه داشته باشید که هر فروشنده‌ای که محصول خود را با ارزانی بیش از حد و قیمت زیر بازار به فروش می‌رساند بدون دلیل نمی‌باشد و حتما دلیلل اصلی آن در کیفیت و ساخت محصول می‌باشد.

هرگز به خاطر قیمت ارزان به سمت خرید لباسشویی تقلبی نروید، زیرا این لباسشویی‌ها با وجود اینکه که از ظاهری زیبا و وسوسه انگیز برخودار می‌باشند، اما کیفیت ساخت و کارایی آن‌ها تضمین شده نمی‌باشد و ممکن است که با یک جا به جایی ساده دچار مشکل شوند و پس از مدت زمان کوتاهی از کار بیفتند.

پر فروش‌‌ترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار

در ادامه‌ی مقاله‌ی راه‌های تشخیص لباسشویی اصلی از تقلبی؟ به شما چندین مدل از بهترین لباسشویی های موجود در بازار را پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر خرید لباسشویی اصلی یک کالای با کیفیت را نیز خریداری کنید. در این بخش ما می‌خواهیم شما را با سه ماشین لباسشویی برتر و پر فروش در بازار آشنا کنیم و شما را به خریدی مطمئن و بدون نگرانی دعوت نماییم.

لباسشویی ال‌جی J5

ال‌جی یکی از برند‌های شناخته شده در سطح جهان می‌باشد که توانسته با تولید و ساخت محصولات بی نظیر توجه بسیاری از افراد را به سمت محصولات خود جذب کند. ماشین لباسشویی ال‌جی J5 در دسته پر فروشترین محصولات این کمپانی قرار گرفته است که با بهره گیری از امکانات و قابلیت‌های بالا رده می‌تواند دستیار خوبی برای کدبانو های خوش سلیقه باشد.

این محصول بی نظیر به ظاهری مدرن شیک و امروزی مجهز شده است که می‌تواند جلوه‌ای زیبا و مدرن را به فضای آشپزخانه‌تان ببخشد. ظرفیت 8 کیلو گرم برای این محصول در نظر گرفته شده که به شستشوی حجم زیادی از لباس‌های کثیف می‌پردازد. این محصول بی نظیر با برخورداری از موتور قدرتمند Inverter Direct Drive بهترین عمل شستشو را به انجام می‌رساند و به تولید هیچگونه صدای اضافی نمی‌پردازد. البته با پشتیبانی از هوش مصنوعی نیز می‌تواند قابلیت‌های ارتقا یافته‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

لباسشویی ال‌جی J5

لباسشویی ال‌جی V5

لباسشویی ال‌جی V5 نیز از امکانات و قابلیت‌های کاربر پسندی بهره می‌برد و به همین دلیل جایگاه اختصاصی را در لیست پر فروش‌ترین لباسشویی‌ها را به خود اختصاص داده است. برای این لباسشویی ظرفیت 9 کیلو گرم در نظر گرفته شده که به راحتی می‌تواند نیاز خانواده‌های پر جمعیت را نیز برطرف سازد. این محصول بی نظیر با پشتیبانی از برنامه‌های متنوع و از پیش تعیین شده می‌تواند فرایند شستشو را بدون کم و کاستی اعمال نماید و لباس‌هایی تمیز و بدون لکه را در کوتاه‌ترین زمان تحویل تان دهد.

وجود فناوری Smart Diagnosis در این محصول موجب می‌شود که در صورتی که لباسشویی با هر گونه مشکل و اختلال مواجه شد، سریع به کاربر اطلاع داده شود و آگهی یابد. موتور Inverter Direct Drive شستشو بهینه و کم مصرف را بدون صدای اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد تا آرامش و آسایش را به خانه شما هدیه کند. شما می‌توانید برای شستشوی لباس کودکان و یا افرادی که به آلرژی مبتلا هستند از برنامه شستشویی بهداشتی با سیستم بخار Spa Steam استفاده نمایید تا به لباس‌هایی عاری از هر گونه باکتری و لکه دسترسی داشته باشید. البته طراحی زیبا و خیره کننده لباسشویی ال‌جی V5 نیز می‌تواند در جذب کاربران دیگر موثر باشد و افراد زیادی را به سمت خرید خود ترغیب نماید. این لباسشویی در ظرفیت‌های 8، 9، 10، و 10.5 کیلوگرم در بازار موجود است.

لباسشویی ال‌جی V5

لباسشویی سامسونگ WW70

لباسشویی سامسونگ WW70 با میزبانی از 15 برنامه، شستشوی لباس‌ها را بدون هیچ مشکلی برای شما به ارمغان می‌آورد. سامسونگ این محصول بالا رده را در ابعاد مناسب و ظاهری وسوسه انگیز روانه بازار کرده است تا بتواند انتخاب ایده‌آل برای آشپزخانه شما باشد. ظرفیت 7 کیلوگرم این محصول می‌تواند حجم زیادی از لباس‌های کثیف را در خود جای دهد. موتور این محصول با برخورداری از سرعت 1200 دور در دقیقه می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به عمل شستشو پایان دهد. البته توجه داشته باشید که موتور این لباسشویی به صورت کم صدا طراحی شده است و عملکردی خیره کننده را ارائه می‌دهد.

اگر لباس‌های شما زیاد کثیف نیستند و می‌خواهید در مدت زمان کمتری به لباس‌های تمیز دسترسی داشته باشید، می‌توانید برنامه شستشوی سریع را اعمال سازید. با خریداری این محصول خیره کننده از تمیز و بدون لکه بودن لباس‌های خود اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت لباس‌های کثیف خود را به ماشین لباسشویی سامسونگ W70 بسپارید. کنترل ضد کف، از بین بردن سریع لکه، تکنولوژی حباب ساز Eco و پایان با تاخیر از دیگر امکانات و قابلیت‌های این محصول به شمار می‌آید که می‌تواند عملکرد خیره کننده‌ای را ارائه دهد.

چنانچه هنوز در تشخیص لباسشویی اصلی شک و تردید دارد پیشنهاد ما به شما خرید لباسشویی ادواش WW80 است که با داشتن یک درب کوچک بر روی درب اصلی فناوری ساخت کاملا منحصربفردی دارد و در اصالت آن شکی نیست.

لباسشویی سامسونگ WW70

سخن پایانی

با افزایش استفاده از ماشین لباسشویی، برندهای مختلفی در زمینه تولید و ساخت این محصولات فعالیت می‌کنند و محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برندهای همچون: بوش، ال‌جی، سامسونگ و… در این زمینه به رشد چشمگیری دست یافته‌اند و کاربران زیادی را از سرا سر جهان به سمت خرید محصولات خود ترغیب کرده‌اند. این کمپانی‌ها با تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد به جایگاهی بالا در میان کاربران دست یافته‌اند. تعداد زیادی از افراد سودجو با سو استفاده از اعتماد مردم و سادگی‌ آن‌ها به فروش لباسشویی‌های فیک پرداخته‌اند و با زدن برچسب این کمپانی‌های معتبر بر روی محصولات تقلبی خود، آن‌ها را با عنوان اصلی به فروش می‌رسانند. که ما در این مطلب ساده‌ترین راه‌های تشخیص لباسشویی اصلی را به شما آموزش دادیم.

با استفاده از روش‌هایی که در مطالب بالا به شما گفته شد می‌توانید از اصل یا تقلبی بودن محصول آگاه شوید و از خرید آن صرفه نظر کنید. ترجیحا هر مغازه دار یا افرادی که خرید محصولات ارزان را به شما پیشنهاد می‌دهند، تقلبی نمی‌باشد اما اگر احساس کردید که قیمت‌ها با هم خیلی تفاوت دارد، به اصل بودن محصول شک کنید. برای اینکه بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید به خریداری از مغازه و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بپردازید و فریب فروشند‌های متقلب را نخورید. امروزه که دسترسی به اینترنت راحت شده و به آسانی انجام می‌پذیرد، مشخص کردن کالای اصلی و تقلبی را برای کاربران بسیار راحت تر کرده است و با خیالی راحت می‌توانید محصول اصل و با کیفیت خریداری نمایید.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

تکنولوژی OLED

تکنولوژی OLED چیست؟ معرفی بهترین تلویزیون‌های اولد 2021

با پیشرفت تکنولوژی شاهد استفاده از فناوری‌های عالی در تلویزیون بوده‌ایم. بی‌شک برندهای معتبر بیشترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *