بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021

بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

ال‌جی یکی از اولین‌ برندهایی می‌باشد که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و برقی شناخته شده است. این برند خوش‌آوازه توانسته با محصولات بی‌نظیری که تولید می‌کند به محبوبیت چشمگیری برسد. به طوری که در بسیاری از منازل ایرانی شاهد وجود محصولات برند ال‌جی هستیم. تلویزیون‌های ال‌جی جزو برترین تولیدات این برند هستند و همانطور که انتظار می‌رفت در بازار جهانی نیز صدرنشین لیست برترین تلویزیون‌ها هستند. بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 شامل مدل‌هایی از سال 2021 و سال‌های قبل‌تر ال‌جی می‌باشد که هنوز محبوبیت زیادی دارند. در کل ال‌جی یکی از برندهایی است که رضایت زیادی را به دلیل کیفیت بی‌نظیر تلویزیون‌های خود به همراه دارد.

به طور کلی هر ساله ال‌جی چندین سری مختلف از تلویزیون‌های جدید خود را روانه بازار می‌کند. به همین دلیل تنوع بسیار زیادی در مدل‌های ال‌جی وجود دارد که نظیر آن را در هر برندی نمی‌توان دید. دلیل تنوع بالایی که در بهترین تلویزیون‌های ال‌جی وجود دارد ایجاد قدرت انتخاب برای هر شخص است. چراکه ال‌جی تلویزیون‌هایی با قیمت بسیار کم گرفته تا تلویزیون‌هایی با قیمت بسیار بالا را در لیست تلویزیون‌های خود دارد. به همین دلیل می‌تواند با هر بودجه‌ای که شما برای خرید تلویزیون اختصاص داده‌اید مدلی زیبا و مناسب را به شما عرضه کند.

در ادامه ما بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 از سری‌های مختلف ال‌جی را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید تلویزیون‌ ال‌جی را دارید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

تلویزیون‌های ال‌جی

به طور کلی تلویزیون‌های ال‌جی در چندین سری تولید می‌شوند و چندین خط تولید مربوط به تلویزیون برای این برند وجود دارد. تا قبل از سال 2021 ال‌جی دارای 4 لاین مختلف در تولید تلویزیون بود که در سال 2021 به 5 لاین تبدیل شده است. تلویزیون‌هایی که در این 5 لاین قرار می‌گیرند کیفیت تصویر و امکانات متفاوتی از هم دارند که باعث شده تفاوت قیمت‌هایی نیز با هم داشته باشند. در این بخش توضیحاتی مختصر در مورد این سری‌های متفاوت خواهیم داشت تا بهتر با تلویزیون‌های ال‌جی آشنا شویم:

تلویزیون‌های فول اچ‌دی

تلویزیون‌های فول اچ‌دی در پایین‌ترین رده از تلویزیون‌های ال‌جی قرار می‌گیرند. این تلویزیون‌ها از کیفیت تصویر فول اچ‌دی برای نمایش تصاویر استفاده می‌کنند و اغلب در اینچ‌های کوچک تولید می‌شوند. تلویزیون‌های فول اچ‌دی ال‌جی نسبت به تلویزیون‌های فول اچ‌دی از سایر برندها امکانات بیشتری دارند و همین باعث شده محبوبیت زیادی را از آن خود کنند. تلویزیون‌های فول اچ‌دی ارزان‌ترین مدل‌های ال‌جی هستند و به نسبت سایر مدل‌های این برند پایین‌ترین رتبه را کسب می‌کنند.

برای شناخت بهتر تلویزیون‌های فول اچ‌دی در سال 2021 با نام سری LP در سال 2020 با نام سری LN در سال 2019 سری LM و… نام گذاری شده‌اند. مشخصه‌ی مشترک در میان تلویزیون‌های سری فول اچ‌دی استفاده از حرف L در کنار حروف دیگر است که تشخیص مدل‌های فول اچ‌دی را راحت‌تر می‌کند.

تلویزیون‌های 4K ال‌جی

سری تلویزیون‌های 4K ال‌جی جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار ایران هستند. به همین دلیل بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 شامل این مدل‌ها‌ نیز خواهد بود. تلویزیون‌های 4K در جایگاهی بالاتر از مدل‌های سری فول اچ‌دی قرار می‌گیرند و دلیل آن‌ هم برخورداری از کیفیت تصویر 4K و برخی ویژگی‌های دیگر است. ولی در کل قیمت تلویزیون‌های سری 4K بسیار مناسب بوده و کیفیت تصویری مناسب را نیز برای نمایش تصاویر دارند.

مدل‌های 4K ال‌جی در سال 2021 با نام سری UP به بازار عرضه شده‌اند. این تلویزیون‌ها در سال 2020 با نام سری UP و در سال 2019 سری UM شناخته می‌شوند. استفاده از حرف U در سری تلویزیون‌های 4K ال‌جی ثابت بوده و در کنار آن با تغییر سال تولید حروفی دیگر نیز برای این سری به کار می‌رود.

تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی

تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی

بسیاری از کاربران ال‌جی را با تولید تلویزیون‌های سری نانوسل(NANOCELL) می‌شناسند. در واقع استفاده از فناوری نانوسل در تلویزیون‌های ال‌جی باعث ایجاد یک تحول مثبت در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌هایی باکیفیت تصویر مناسب شده است. تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی از امکانات تصویر مخصوص برخوردار می‌شوند که باعث افزایش وضوح تصاویر می‌شود. به همین دلیل کیفیت تصویری که تلویزیون‌های نانوسل دارند بسیار بالاتر از مدل‌های 4K معمولی که در بالا توضیح دادیم خواهد بود.

رتبه‌ی بالاتری که تلویزیون‌های سری نانوسل دارند باعث شده برخی امکانات هوشمند گسترده‌تر را نیز به همراه داشته باشند. نامگذاری تلویزیون‌های نانوسل طی چند سال اخیر به شرح زیر بوده‌ است:

نانوسل 2018 : سری SK

نانوسل 2019 : سری SM

نانوسل 2020 : سری NANO

نانوسل 2021 : سری NANO

تلویزیون‌های سری نانوسل در سال 2020 و 2021 دارای اسامی مشابه هستند. مثلاً تلویزیون NANO80 تولید سال 2020 دقیقاً با نام NANO80 در سال 2021 تولید شده است. تنها در پسنودی که همراه نام مدل‌ها می‌آید تفاوت وجود دارد. از آن جهت که تلویزیون‌های نانوسل 2021 دارای تفاوت‌های متعددی با مدل‌های نانوسل 2020 هستند حتماً هنگام انتخاب مدل‌های نانوسل به سال ساخت آن‌ها دقت کنید تا مدل اشتباهی را انتخاب نکنید.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی

در صدر جدول بهترین تلویزیون‌های ال‌جی مدل‌های OLED قرار می‌گیرند. این سری از تلویزیون‌ها برترین مدل‌های ال‌جی هستند و بالاترین سطح از کیفیت را نسبت به تلویزیون‌های دیگر دارند. تلویزیون‌های OLED از پنلی متفاوت در ساخته بدنه استفاده می‌کنند که باعث ایجاد ضخامت بسیار ناچیز در نمایشگر تلویزیون می‌شود. همچنین به دلیل ایجاد نسبت کنتراست و یکنواختی مشکی عالی کیفیت تصویر در سری تلویزیون‌های OLED فوق العاده خواهد بود. وضوحی که در این سری از تلویزیون‌های ال‌جی وجود دارد را در هیچ تلویزیون دیگری نمی‌توان یافت.

دلیل این کیفیت بی‌نظیر تنها استفاده از پنل OLED نیست؛ بلکه از برترین ویژگی‌های بخش تصویر در این سری از تلویزیون‌ها پشتیبانی می‌شود. تقریباً تمام تلویزیون‌های OLED دارای امکانات گیمینگ بی‌نظیر هستند و برای بازی‌های ویدیویی بهترین امکانات را دارند. همچنین بخش هوشمند در تلویزیون‌های OLED بی‌نقص بوده و پیشرفته‌ترین قابلیت‌های هوشمند را در آن‌ها می‌توان یافت. چون تلویزیون‌های OLED پرچم‌دار ال‌جی هستند و مدل‌های بالارده‌ی این برند محسوب می‌شوند از قیمت بالاتری نسبت به سایر تلویزیون‌های ال‌جی برخوردار شده‌اند. برخی از مدل‌های اولد در سال‌های اخیر به شکل زیر نامگذاری شده‌اند :

اولد 2018 : B8، C8، G8

اولد 2019 : B9، C9، G9

اولد 2020 : BX، CX، GX

اولد 2021 : B1، C1، G1

نامگذاری تلویزیون‌های OLED ال‌جی بسیار مختصر بوده و تشخیص آن‌ها از سایر مدل‌های ال‌جی بسیار راحت‌تر خواهد بود.

تلویزیو‌ن‌های QNED ال‌جی

تلویزیو‌ن‌های QNED ال‌جی

تا اینجا 4 سری ثابت در بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را نام بردیم که هر ساله با امکانات و پیشرفت‌هایی جدید تولید می‌شوند. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم در سال 2021 ال‌جی یک خط تولید جدید را هم به تلویزیون‌های خود اضافه کرده است. این لاین جدید با نام تلویزیون‌های QNED معرفی شده‌اند. تلویزیون‌های QNED حاصل استفاده از تکنولوژی جدید ال‌جی می‌باشد که باعث خلق تلویزیون‌هایی فوق العاده شده است.

اطلاعات بیشتری از سری تلویزیون‌های QNED را می‌توانید با یک کلیک در اینجا ببینید. در کل اگر بخواهیم رتبه‌ی این تلویزیون در میان سایر مدل‌های ال‌جی را مشخص کنیم باید بگوییم این تلویزیون‌ها بالاتر از مدل‌های نانوسل و پایین‌تر از تلویزیون‌های OLED قرار می‌گیرند. در حال حاضر تلویزیون‌های سری QNED در بازار ایران موجود نیستند.

بهترین تلویزیون فول اچ دی

تلویزیون ال‌جی LM6300

  • سال تولید : 2019
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : Quad Core
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG
  • توان صوتی : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی LM6300

یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی که در سال 2019 تولید شده تلویزیون LM6300 است. این تلویزیون برترین تلویزیون فول اچ‌دی در سال 2021 است که نسبت به سایر مدل‌های فول اچ‌دی بیشترین امتیاز را کسب می‌کند. طراحی تلویزیون بسیار زیبا بوده و از پایه‌های دوشاخه برای ایجاد جلوه‌ای شیک در تلویزیون استفاده شده است. کیفیت تصویر تلویزیون فول اچ‌دی است که وضوحی مناسب را در نمایشگر ایجاد می‌کند. البته نسبت به بسیاری از تلویزیون‌های فول اچ‌دی کیفیت تصویر بهتری در تلویزیون به لطف پشتیبانی از فناوری‌های تصویر متنوع ایجاد می‌شود.

فرمت‌های تصویر HDR، قابلیت تقویت کننده رنگ‌ها و ارتقاء دهنده وضوح تصاویر از بهترین امکاناتی هستند که در بخش تصویر تلویزیون LM6300 وجود دارند. توان صوتی تلویزیون 20 وات است که صدایی باکیفیت و رسا را توسط 2 عدد بلندگو در محیط پخش می‌کند. استفاده از سیستم عامل webOS امکاناتی عالی را برای یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 به همراه داشته است.

این سیستم عامل منوی کاربری سریعی دارد و راحت‌ترین راه‌های اتصال به Wi-Fi را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ال‌جی از هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون LM6300 استفاده کرده تا امکانات هوشمند را گسترش دهد. قابلیت دانلود اپلیکیشن و اتصال به گوشی‌های هوشمند نیز در تلویزیون ال‌جی وجود دارد.

بهترین تلویزیون‌های 4K ال‌جی

تلویزیون ال‌جی UP7550

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : α5 AI Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG
  • توان صوتی : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی UP7550

تلویزیون UP7550 یکی از جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 است که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت چشمگیر دست یافت. این تلویزیون ارزان‌ترین تلویزیون سری UP است به طوری که آن را به عنوان یکی از محصولات مقرون به صرفه ال‌جی در ارزان‌ترین تلویزیون‌های 2021 نیز معرفی کرده‌ایم. طراحی و ظاهر زیبایی در تلویزیون به لطف استفاده از پایه‌ها ایجاد شده است. کیفیت تصویر 4K در تلویزیون ال‌جی با نمایش تصاویری در وضوح بالا همراه خواهد بود.

پردازشگر تصویر تلویزیون به بهترین نحو تصاویر را برای نمایش در صفحه نمایش پردازش می‌کند. کیفیت واقعی تصاویر به لطف فناوری‌های ارتقاء دهنده وضوح، تقویت کننده رنگ تصویر و فرمت‌های HDR تضمین می‌شود. بخش صوتی تلویزیون از تعداد 2 بلندگو تشکیل شده و توان صوتی آن 20 وات خواهد بود. توسط فناوری‌های حذف نویز صدای تلویزیون به طور کامل پاکسازی شده و وضوح کافی را هنگام پخش خواهد داشت.

ال‌جی به طور گسترده از فناوری هوش مصنوعی در تلویزیون UP7550 استفاده کرده است. به همین دلیل بسیاری از تنظیمات تلویزیون در بخش تصویر، صدا و بخش هوشمند به طور خودکار انجام می‌شوند. سیستم عامل webOS، دسترسی به Wi-Fi، امکان دانلود برنامه، جستجوی صوتی و اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های اصلی در بخش هوشمند تلویزیون ال‌جی هستند.

تلویزیون ال‌جی UP8150

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : α5 AI Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG
  • توان صوتی : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
UP8150 از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی

یکی دیگر از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 مدل UP8150 است. در واقع این تلویزیون را می‌توان بهترین و بالاترین مدل از سری UP معرفی کرد. این تلویزیون به دلیل استفاده از پایه‌ی مرکزی هلالی یکی از شیک‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی است. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون نسبت به مدل‌های سری 4K سال‌های قبل بسیار کاهش یافته که یک نقطه قوت برای UP8150 خواهد بود. در بخش تصویر شاهد پشتیبانی از امکانات تصویر عالی هستیم که باعث شده این تلویزیون وضوحی مناسب برای نمایش تصاویر را داشته باشد.

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون با پردازشگر تصویر α5 AI Processor 4K و قابلیت ارتقاء دهنده‌ی کیفیت تصویر همراه می‌شود تا قبل از نمایش تصاویری که از وضوح پایین برخوردار هستند را به کیفیتی بهتر ارتقاء دهد. فرمت‌های HDR در تلویزیون UP8150 می‌توانند وضوح رنگ‌های موجود در تصاویر را افزایش دهند. همچنین از قابلیت تقویت نسبت کنتراست و روشنایی نیز برای افزایش کیفیت تصاویر در یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 پشتیبانی می‌شود.

2 عدد بلندگو در تلویزیون ال‌جی تعبیه شده‌اند که هر کدام به تنهایی دارای توان خروجی 10 وات هستند. به طور کلی صدای 20 وات در تلویزیون پخش می‌شود که توسط فناوری‌های صوتی مربوطه پاکسازی شده تا وضوح کافی را داشته باشد.

امکانات هوشمند تلویزیون UP8150

سیستم عامل webOS که در این تلویزیون به کار رفته دارای سرعت بسیار بالایی هنگام انجام دستورات کاربر است. دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب وجود دارد. همچنین فروشگاه محتوای ال‌جی امکان دانلود اپلیکیشن را برای تلویزیون UP8150 ایجاد می‌کند.

راه‌های ارتباطی متنوعی نیز برای اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند در تلویزیون وجود دارد. جستجوی صوتی نیز یکی از امکانات جذاب در تلویزیون ال‌جی است که امکان جستجو از طریق صدا را برای کاربران فراهم می‌کند. امکانات متنوعی که این تلویزیون دارد از اصلی‌ترین دلایل قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 می‌باشد.

بهترین تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی

تلویزیون ال‌جی NANO80

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Edge LED
  • پردازشگر تصویر : Quad Core Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG
  • توان صوتی : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی NANO80 از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی

تلویزیون NANO80 از تلویزیون‌های مناسب سری نانوسل ال‌جی در سال 2021 است که جزو بهترین تلویزیون‌های ال‌جی نیز محسوب می‌شود. این تلویزیون مدلی پیشرفته و جدیدتر از NANO80 2020 می‌باشد. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون بسیار کم بوده و ظرافت بی‌نظیری در ساخت آن وجود دارد. پایه‌های تلویزیون از نوع دوشاخه‌های جدید ال‌جی هستند که جلوه‌ی زیبای تلویزیون را چند برابر کرده‌اند. کیفیت تصویری که در تلویزیون برای نمایش تصاویر پشتیبانی می‌شود 4K است. البته به لطف قابلیت ارتقاء دهنده کیفیت شما می‌توانید محتواهایی با وضوح پایین‌تر را نیز در وضوحی نزدیک به 4K مشاهده کنید.

در این تلویزیون از فناوری‌هایی در راستای افزایش نسبت کنتراست و طیف رنگی صفحه نمایش پشتیبانی می‌شود به همین دلیل در کل کیفیت تصویر بسیار مناسبی در تلویزیون وجود دارد. برای پخش صدا در وضوحی مناسب از 2 بلندگو باکیفیت استفاده شده که هر کدام توانایی پخش 10 وات را دارند. به طور کلی صدای 20 وات در تلویزیون پخش می‌شود که توسط فناوری‌های صوتی از جمله قابلیت پاکسازی صدا و AI Sound وضوحی عالی را هنگام پخش صدا دارد.

امکانات هوشمند تلویزیون NANO80

در بخش هوشمند این تلویزیون همچون سایر مدل‌های موجود در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی webOS است. تلویزیون NANO80 به دلیل اینکه تولید سال 2021 است از بالاترین نسخه‌ی سیستم عامل webOS برخوردار شده که منوی اصلی آن ظاهر بسیار زیبایی دارد.

دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب وجود دارد. به علاوه شما قادر خواهید بود از طریق فروشگاه محتوای ال‌جی به دانلود انواع برنامه‌های مورد نیاز برای تلویزیون بپردازید. اتصال به انواع گوشی‌های اندروید و IOS در تلویزیون ال‌جی وجود دارد و جستجوی صوتی را برای امکان جستجو از طریق صدا در اختیارتان قرار می‌دهد.

تلویزیون ال‌جی NANO86

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Slim Direct
  • پردازشگر تصویر : α7 Gen4 Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG – Dolby Vision
  • توان صوتی : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی NANO86

NANO86 یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 است که جزو مدل‌های باکفیت و زیبای این برند محسوب می‌شود. این تلویزیون از طراحی فوق العاده شیک برخوردار شده است. پایه‌ی هلالی مرکزی و ضخامت بدنه‌ی بسیار کم از مشخصات ظاهری هستند که باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا در این تلویزیون می‌شوند. این مدل نیز از محصولات نانوسل ال‌جی است به همین دلیل ویژگی‌های تصویر آن بسیار عالی خواهد بود. استفاده از فناوری نانوسل در کنار کیفیت تصویر 4K و پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor 4K باعث نمایش تصاویر در وضوحی بی‌نظیر می‌شود.

برخورداری از هوش مصنوعی در تلویزیون NANO86 با فناوری تشخیص جزئیات تصویر در صفحه نمایش همراه بوده که تمام بخش‌های تصویر را به طور جداگانه ارتقاء می‌بخشد تا دقت واقعی رنگ و جزئیات را داشته باشید. بخش صوتی تلویزیون متشکل از 2 بلندگو باکیفیت است که توان خروجی 20 وات را برای تلویزیون به ارمغان می‌آورند. قابلیت‌های پاکسازی و AI Sound برای افزایش وضوح صدا در این تلویزیون نانوسل پشتیبانی می‌شوند.

امکانات هوشمند تلویزیون NANO86

تنوع بالایی که در بخش امکانات هوشمند وجود دارد باعث شده این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 جای گیرد. ال‌جی در تلویزیون نانوسل NANO86 از سیستم عامل webOS استفاده کرده که منوی کاربری بسیار سریعی دارد. از طریق منوی اصلی در این سیستم عامل می‌توانید به تنظیمات و بخش‌های اصلی تلویزیون دسترسی سریع داشته باشید.

با وجود جستجوی صوتی که در تلویزیون قرار گرفته نیز می‌توانید از طریق صدای خود به جستجو در منوی اصلی بپردازید. امکان دانلود انواع اپلیکیشن نیز در تلویزیون وجود دارد. همچنین می‌توانید گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS را از طریق قابلیت‌های اتصال موجود به صفحه نمایش تلویزیون متصل کرده و محتوای موردنظرتان را به تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون ال‌جی NANO90

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • پردازشگر تصویر : α7 Gen4 Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • توان صوتی : 40 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی NANO90

یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 مدل NANO90 است. این تلویزیون از کیفیت تصویر فوق العاده به همراه امکانات گسترده برخوردار شده تا به یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی تبدیل شود. کیفیت ساخت تلویزیون بسیار مناسب بوده و از پایه‌های محکم دوشاخه برای نگهداری صفحه نمایش پشتیبانی می‌شود. همچنین ضخامت بسیار ناچیزی در صفحه نمایش و فریم‌های اطراف نمایشگر وجود دارد که جلوه‌ای مدرن و خاص را به تلویزیون می‌بخشد.

این تلویزیون زیبا از فناوری نانوسل در راستای نمایش تصاویری باکیفیت در وضوح 4K بهره گرفته است. همچنین از پردازشگر هوشمند تصویر و فرمت‌های متنوع HDR پشتیبانی می‌شود. در مجموع وضوحی مناسب برای صفحه نمایش ایجاد می‌شود که تجربه‌ای لذت بخش از دیدن فیلم با تلویزیون ال‌جی NANO90 را برای بیننده فراهم می‌کند.

بخش صوتی تلویزیون 2.2 کاناله است که متشکل از 2 عدد بلندگو و 2 ووفر می‌باشد. با تقویت صدا توسط ووفرها میزان صدای خروجی تلویزیون به 40 وات می‌رسد که میزان صدایی بلند و رسا است. این تلویزیون نیز همچون سایر مدل‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 قرار دارند وضوح صدا را توسط فناوری‌های تقویت صدا و کاهنده نویز افزایش می‌دهد تا صدایی مناسب را در کنار کیفیت تصویر عالی در NANO90 ال‌جی داشته باشید.

امکانات هوشمند تلویزیون NANO90

سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون webOS است که متعلق به برند ال‌جی بوده و امکاناتی عالی را در کنار ظاهر زیبای منوی اصلی ارائه می‌دهد. مرورگر وب و اتصال سریع به Wi-Fi باعث شده بتوانید به راحتی در تلویزیون NANO90 به وب‌گردی بپردازید. همچنین امکان دانلود اپلیکیشن در این تلویزیون وجود دارد.

گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS نیز در تلویزیون پشتیبانی می‌شوند و برقراری ارتباط میان گوشی و تلویزیون ال‌جی امکان‌پذیر خواهد بود. امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش و قابلیت جستجوی صوتی از دیگر امکاناتی هستند که تلویزیون NANO90 به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی

تلویزیون ال‌جی C1

  • سال تولید : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : OLED
  • پردازشگر تصویر : α9 Gen 4 AI Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • توان صوتی : 40 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی C1 از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی

تلویزیون C1 جزو برترین محصولاتی می‌باشد که در سال 2021 ال‌جی به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون نه تنها یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 است، بلکه در لیست برترین مدل‌های موجود در بازار نیز جایگاهی ویژه دارد. تلویزیون طوری طراحی شده که در نگاه اول هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این زیبایی در ظاهر شامل ضخامت فوق العاده کم در بخش صفحه نمایش و استفاده از پایه‌ی بسیار شیک برای نگهداری صفحه نمایش می‌باشد. ضخامت کم در بخش بدنه به دلیل استفاده از پنل OLED بوده که بسیاری مزایای دیگر را برای تلویزیون به همراه خواهد داشت. کیفیت تصویری فراتر از تمام تلویزیون‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم برای تلویزیون ال‌جی C1 وجود دارد.

برخورداری از پنل OLED، کیفیت تصویر 4K و پردازشگر هوشمند تصویر دست به دست هم داده‌اند تا کیفیت تصویری بی‌نظیر را هنگام نمایش فیلم داشته باشند. AI 4K Upscaling نیز قابلیت هوشمندی است که وضوح را در تصاویری که کیفیت پایینی دارند افزایش می‌دهد. این تلویزیون زیبا یکی از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی برای بازی‌های ویدیویی است و امکانات گیمینگ عالی را ارائه می‌دهد. برای پخش صدایی رسا و باکیفیت از سیستم صوتی 2.2 کاناله استفاده شده که توان خروجی صدای 40 وات را برای تلویزیون به همراه خواهد داشت.

امکانات هوشمند تلویزیون C1

ال‌جی از امکانات هوشمندی بی‌نظیر در تلویزیون C1 استفاده کرده است. بخش زیادی از این امکانات هوشمند را می‌توان استفاده از سیستم عامل webOS در نظر گرفت. این سیستم عامل نه تنها منوی کاربری بسیار راحت و سریعی دارد بلکه امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی به اینترنت از طریق این سیستم عامل بسیار سریع‌تر بوده و دانلود انواع اپلیکیشن در تلویزیون برای کاربران فراهم شده است.

قابلیت‌های متنوعی برای اتصال گوشی‌های هوشمند به تلویزیون در نظر گرفته شده تا هر گوشی از هر برندی را به راحتی بتوانید به صفحه نمایش تلویزیون متصل کنید. پشتیبانی گسترده‌ای از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا در تلویزیون وجود دارد. به علاوه از طریق ریموت کنترل جادویی می‌توانید سریع‌ترین دسترسی به انواع سرویس‌های آنلاین فیلم را داشته باشید.

تلویزیون ال‌جی BX

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : OLED
  • پردازشگر تصویر : α7 Gen 3 Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • توان صوتی : 40 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون ال‌جی BX از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی

تلویزیون BX یکی از مدل‌های OLED محبوب در میان مردم است. این تلویزیون با اینکه محصول سال 2020 است اما همچنان جزو بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 می‌باشد. همچون تمام تلویزیون‌های OLED ال‌جی این مدل نیز از طراحی و کیفیتی بالاتر از مدل‌‌های موجود در بازار برخوردار شده است. پایه‌ی بسیار شیک، ضخامت کم در بخش بدنه‌ی تلویزیون و فریم‌های نازک که دور تا دور صفحه نمایش را فرا گرفته‌اند از برترین مشخصه‌های ظاهری در تلویزیون BX هستند. برای نمایش تصاویر در وضوحی عالی از کیفیت تصویر 4K و پردازشگر هوشمند تصویر استفاده شده است.

پنل OLED نیز به نمایش تصاویر در طیف رنگی گسترده‌، روشنایی بالا و وضوح عالی رنگ‌ها کمک می‌کند. فرمت‌های تصویر HDR که در تلویزیون BX پشتیبانی می‌شوند بیشترین تأثیر را در وضوح رنگ‌های تصویر تلویزیون دارند که منجر به نمایش جزئیات کامل تصاویر می‌شود. در کل کیفیت تصویر تلویزیون فوق العاده بوده و بالاترین سطح از وضوح تصاویر را به همراه خواهد داشت. بخش صوتی تلویزیون نیز از امکانات بی‌نظیر ال‌جی برخوردار شده و صدایی معادل 40 وات را در محیط پخش می‌کند. این سیستم صوتی توانایی ارتقای سطح وضوح صدا را دارد تا صدایی بدون نقص و رسا را به گوش شنونده برساند.

امکانات هوشمند تلویزیون BX

در بخش هوشمند این تلویزیون نیز همانند بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 از ویژگی‌هایی عالی پشتیبانی می‌شود. منوی اصلی در سیستم عامل webOS دارای دسترسی‌های عالی به بخش‌های مختلف تلویزیون است تا کار با تلویزیون را برای کاربران راحت‌تر کند. دسترسی به اینترنت و امکان دانلود انواع برنامه با سرعتی بی‌نظیر در تلویزیون BX وجود دارد. برنامه‌هایی که در فروشگاه محتوای ال‌جی وجود دارد تنوع بی‌نظیری دارند تا به راحتی بتوانید اپلیکیشن موردنیاز برای تلویزیون خود را پیدا کنید.

شما می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند خود را به تلویزیون ال‌جی متصل کرده و محتوای موردنظرتان را با صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون به اشتراک بگذارید. از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا نیز در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود. همچنین دسترسی به انواع سرویس‌های آنلاین فیلم همچون Netflix برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است.

کدام مدل از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 را بخرم؟

ال‌جی برندی است که تنوع بسیار بالایی را در ساخت تلویزیون دارد. کیفیتی عالی را در ساخت و امکانات تک تک تلویزیون‌های این برند می‌توان دید. همانطور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم تلویزیون‌های ال‌جی در سری‌های مختلف رده‌بندی می‌شوند. مدل‌هایی که ما در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 معرفی کردیم شامل تلویزیون‌هایی از تمام سری‌های ال‌جی بودند؛ پس برای هر سلیقه‌ای مدلی مناسب وجود دارد.

اگر معیار اصلی شما در خرید تلویزیون از برند ال‌جی قیمت مناسب است مدل‌های فول اچ‌دی بهترین گزینه برای خرید هستند. این تلویزیون‌ها ارزان‌ترین مدل‌های ال‌جی هستند، اما ممکن است وضوحی بسیار چشمگیر را در نمایش تصاویر نداشته باشند.

تلویزیون‌های 4K کیفیت تصویر بهتری از مدل‌های فول اچ‌دی دارند اما همچنان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و مدل‌هایی مقرون به صرفه و مناسب محسوب می‌شوند. تلویزیون‌های نانوسل کیفیت تصویر و امکانات گسترده‌تری از مدل‌های 4K دارند و در عوض قیمت آن‌ها نیز بالاتر از تلویزیون‌های 4K خواهد بود.

در انتهای لیست نیز مدل‌های فوق العاده‌ی OLED قرار گرفته‌اند که بالاترین سطح از وضوح تصویر و امکانات هوشمند را دارند. قیمت این تلویزیون‌ها نیز با توجه به امکاناتی که دارند از سایر مدل‌های موجود در لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 بالاتر خواهد بود. کافی است توقعات و معیارهای خرید تلویزیون را برای خود مشخص کنید تا بهترین انتخاب را در میان تلویزیون‌های بی‌نظیر ال‌جی داشته باشید.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون‌های 4K 2021

بهترین تلویزیون‌های 4K 2021 در بازار ایران (بروزرسانی پاییز 1400)

در این مقاله ما شما را با بهترین‌ تلویزیون‌های 4K 2021 آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین محصول را برای خود برگزینید. با مطالعه این مقاله می‌توانید به امکانات و کیفیت بالای تصاویر این محصولات پی ببرید و بهترین تصمیم گیری را برای خرید تلویزیون با کیفیت داشته باشید.

یک نظر

  1. سلام مدل ۸۱۰۰ تلویزیون ۴۹ اینچ ال جی را چگونه توی سایت ببینم لطفا مشخصات درست را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *