بهترین تلویزیون 43 اینچ در سال 2021

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

اینچ تلویزیون یکی از مهم‌ترین مواردی است که قبل از خرید تلویزیون باید آن را انتخاب کنید. تلویزیون‌ها در سایزهای متنوعی ساخته می‌شوند و انتخاب اینچ هر تلویزیون بسته به سلیقه و اندازه‌ی موردنیاز برای خریداران متفاوت خواهد بود. تلویزیون‌های 43 اینچ به طور کلی تلویزیون‌هایی با اندازه‌ی متوسط رو به کوچک محسوب می‌شوند. ابعاد تلویزیون‌های 43 اینچ حدوداً معادل ارتفاع 53.3 سانتی‌متر و عرض 94.3 سانتی‌متر است. البته در مدل‌های مختلف در حد یک الی دو سانتی‌متر تفاوت وجود دارد و این اعداد ثابت نیستند. این سایز از تلویزیون برای قرارگیری در سالن‌هایی با متراژ کم و اتاق‌ها گزینه‌ای عالی خواهد بود. البته برای قرارگیری در محیط‌هایی بزرگ پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه نمی‌تواند محیط‌های بزرگ را پوشش دهد.

در این مطلب بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ در سال 2021 را معرفی می‌کنیم. معیارهایی که در انتخاب این سری تلویزیون‌ها به عنوان بهترین مدل‌ها تأثیرگذار بوده شامل : کیفیت تصویر، امکانات تلویزیون و از همه مهم‌تر قیمت است. این موارد در تلویزیون‌های 43 اینچ باعث شده مدل‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 43 اینچ در بازار محسوب شوند. پس اگر قصد خرید یک تلویزیون مناسب 43 اینچ را دارید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. برندهای ال‌جی، سامسونگ، سونی و شیائومی در ساخت بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ پیشرو هستند و مدل‌هایی که معرفی می‌کنیم جزو محصولات برتر این برندها خواهند بود.

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ 2021

معیارهای خرید تلویزیون

قبل از خرید تلویزیون در راستای انتخاب بهترین گزینه‌ برای خرید بهتر است معیارهای خود در خرید تلویزیون را بسنجید. اغلب کاربران اولین معیار خود در خرید را قیمت تلویزیون در نظر گرفته‌اند. با در نظر گرفتن قیمت تلویزیون می‌توانید گستره‌ی تلویزیون‌های موجود در بازار را به مدل‌هایی نزدیک به بودجه‌ی خود برای خرید تلویزیون محدودتر کنید.

مورد دیگری که بسیار مورد توجه است در کیفیت تصویر است. اغلب مدل‌های موجود در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ از کیفیت تصویر مناسبی برخوردار شده‌اند اما در برخی مدل‌ها از امکانات بیشتری برای ارتقای سطح کیفیت تصاویر نیز پشتیبانی می‌شود. پس اگر کیفیت بالای تصویر برایتان حائز اهمیت است حتماً به امکانات بخش تصویر تلویزیون نیز دقت کنید. در ادامه برخورداری از امکانات هوشمند را نیز می‌توان یکی از معیارهای خرید تلویزیون برشمرد. اگر دسترسی به اینترنت و محتوای وب برایتان مهم است تلویزیون‌هایی که از سیستم عامل هوشمند بهره‌مند شده‌اند گزینه‌های بهتری برای شما خواهند بود.

قیمت تلویزیون 43 اینچ

ممکن است بسیاری از مدل‌هایی که با آن‌ها آشنایی دارید را در لیست بهترین تلویزیون 43 اینچ نیابید. زیرا همانطور که اشاره شد در این مطلب تمرکز بیشتری روی قیمت وجود داشته و ما تلویزیون‌‌هایی که قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها را دارند گردهم آورده‌ایم. تلویزیون‌هایی که در این لیست قرار می‌گیرند شامل مدل‌هایی با وضوح تصویر مناسب و امکانات متوسط هستند. همانطور که انتظار می‌رود برخی تلویزیون‌های 43 اینچ از امکانات کمتری نسبت به اینچ‌های بزرگ‌تر برخوردار شده‌اند. ولی در کل امکانات مناسبی دارند و برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ متوسط و کوچک مناسب خواهند بود.

با توجه به وضعیت آشفته‌ی بازار ایران شاهد افزایش قیمت در تلویزیون‌ها نیز بوده‌ایم. به همین دلیل اغلب کاربران خواهان تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب هستند. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که هر مدل تلویزیون دارای قیمت متفاوتی در اندازه‌های مختلف است. به عنوان مثال بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ قیمت مناسب‌تری از سایزهای بالاتر در همین مدل‌ها دارند. پس اگر دنبال یک تلویزیون بزرگ نیستید و یک مدل جمع و جور با قیمت عالی می‌خواهید تلویزیون‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم بهترین گزینه برایتان خواهند بود.

بهترین تلویزیون 43 اینچ

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ ال‌جی

برندهای سازنده‌ی تلویزیون مدل‌هایی بی‌نظیر را در اندازه‌ی 43 اینچ تولید می‌کنند تا برای طرفداران تلویزیون‌های 43 اینچ گزینه‌های انتخابی متعددی را ارائه دهند. برند ال‌جی یکی از بهترین کمپانی‌های سازنده تلویزیون است. این برند دارای تنوع بسیار عالی در ساخت تلویزیون بوده و مدل‌هایی بی‌نظیر را به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر فوق العاده، امکانات هوشمند و ویژگی‌هایی مدرن در لیست تلویزیون‌های ال‌جی قرار می‌گیرند.

در این میان برخی از مدل‌های تلویزیون ال‌جی بنا به یک سری دلایل همچون قیمت مناسب‌تر طرفداران بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. در این بخش ما بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ از برند ال‌جی را معرفی می‌کنیم. این تلویزیون‌ها به دلیل امکانات متنوعی که در کنار قیمت بسیار مناسب دارند از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند.

تلویزیون ال‌جی 43LM5000

  • سال تولید : 2019
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • پردازشگر تصویر : –
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • میزان صدا : 10 وات
  • سیستم عامل : –
  • HDMI : 2
  • USB : 1
تلویزیون ال‌جی 43LM5000

تلویزیون 43 اینچ ال‌جی مدل LM5000 یکی از مناسب‌ترین تلویزیون‌ها این برند از لحاظ قیمت است. تلویزیون ال‌جی در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ جایگاهی عالی دارد. کیفیت تصویر تلویزیون فول اچ‌دی بوده و وضوح کافی را برای نمایش تصاویر دارد. این تلویزیون همچنین از امکانات مناسبی در بخش کیفیت تصویر بهره‌مند شده است. ارتقاء دهنده‌ی رزولوشن در تلویزیون ال‌جی با افزایش وضوح در تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند همراه خواهد بود. همچنین سیستم کاهنده‌ی نویز باعث کاهش نویزهای تصویر شده تا تصاویری باکیفیت را روی نمایشگر تلویزیون به نمایش بگذارد.

ال‌جی از 2 عدد بلندگو که هر کدام دارای توان صوتی 5 وات هستند در تلویزیون 43LM5000 استفاده کرده است. مجموع صدای خروجی تلویزیون برابر با 10 وات بوده و توانایی پخش صدایی مناسب را در محیط خواهد داشت. برای ایجاد اتصال میان تلویزیون با سایر دستگاه‌های خارجی از 2 عدد پورت HDMI، یک پورت USB و خروجی صدای دیجیتال(اپتیکال) پشتیبانی می‌شود. در این تلویزیون از سیستم عامل پشتیبانی نمی‌شود؛ به همین دلیل امکانات هوشمندی در آن وجود نخواهد داشت.

تلویزیون ال‌جی 43US660

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • پردازشگر تصویر : –
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • HDMI : 2
  • USB : 2
تلویزیون ال‌جی 43US660

تلویزیون 43US660 یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ در سال 2021 است. این تلویزیون جزو تولیدات اقتصادی ال‌جی در سال 2020 می‌باشد. طراحی تلویزیون بسیار زیبا بوده و جلوه‌ای شیک به محیط اطراف می‌بخشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل وضوح و کیفیت تصویر فوق العاده‌ای را برای نمایش تصاویر به ارمغان می‌آورد. یکی از بهترین ویژگی‌های تصویر در تلویزیون US660 پشتیبانی از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG است. این فرمت‌ها تا حد زیادی باعث افزایش وضوح تصاویر و تقویت رنگ‌ها می‌شوند.

بخش صوتی تلویزیون متشکل از 2 عدد بلندگو بوده و به طور کلی صدایی 20 وات را در محیط اطراف پخش می‌کند. این میزان صدا برای بهترین تلویزیون 43 اینچ بی‌نظیر بوده و هیچ مشکلی را برای پخش صدا نخواهند داشت. یکی از نقاط قوت در تلویزیون 43US660 پشتیبانی از سیستم عامل webOS است. با وجود این سیستم عامل امکانات هوشمند و متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امکان اتصال به اینترنت، دسترسی به مرورگر وب و امکان به اشتراک گذاری محتوا از کاربردی‌ترین امکانات در تلویزیون 43 اینچ ال‌جی هستند. همچنین پورت‌های رایج برای به اشتراک گذاری محتوا شامل ورودی‌های HDMI، USB، خروجی صدای دیجیتال، ورودی LAN و خروجی هدفون می‌باشد.

تلویزیون ال‌جی 43UN7340

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • پردازشگر تصویر : Quad Core Processor 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : webOS
  • HDMI : 3
  • USB : 2
تلویزیون 43UN7340 بهترین تلویزیون 43 اینچ ال‌جی

به جرأت می‌توان گفت تلویزیون 43UN7340 یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ ال‌جی است. این تلویزیون برای نمایش تصاویر از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این کیفیت وضوح بالایی را در نمایش تصاویر ایجاد می‌کند. همچنین از ویژگی‌های تصویر بی‌نظیر همچون 4K Upscale در تلویزیون UN7340 پشتیبانی شده که منجر به افزایش وضوح تصاویر در نمایشگر تلویزیون می‌شود. فرمت‌های HDR متنوع، قابلیت‌ تقویت رنگ و زاویه دید گسترده از دیگر ویژگی‌های مثبت تلویزیون 43 اینچ ال‌جی هستند.

برای پخش صدایی باکیفیت و وضوح مناسب از 2 بلندگو با مجموعاً توان 20 وات پشتیبانی شده است. بخش صوتی تلویزیون توسط برترین ویژگی‌های صوتی ال‌جی تقویت شده تا صدایی رسا و باکیفیت را به گوش شنونده برساند. ال‌جی در تلویزیون 43UN7340 از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره گرفته است. این تکنولوژی در بخش صوتی نیز تأثیرگذار بوده تا صدا را متناسب با محیط اطراف هماهنگ کند. ویژگی‌های اسمارت تلویزیون شامل بهره‌مندی از سیستم عامل webOS، دسترسی به محتوای وب و اتصال به دستیارهای صوتی رایج می‌باشد. با توجه به کیفیت تصویر عالی و امکانات هوشمند و متنوعی که در تلویزیون وجود دارد باعث شده این مدل در جایگاه بهترین تلویزیون 43 اینچ ال‌جی قرار گیرد.

امکانات هوشمند 43UN7340

همانطور که اشاره شد در این تلویزیون به طور گسترده از هوش مصنوعی استفاده شده است. هوش مصنوعی باعث می‌شود بسیاری از امکانات هوشمند تلویزیون ارتقاء یابند و اعمال تلویزیون هوشمندتر اجرا شوند. سیستم عامل webOS دسترسی به محتوای وب را از طریق مرورگر وب برایتان فراهم می‌کند. همچنین امکان دانلود برنامه نیز در تلویزیون وجود دارد تا از اپلیکیشن‌های مورد نیازتان برای یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ ال‌جی بهره‌مند شوید.

برای اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند از بهترین امکانات استفاده شده است. از دیگر امکانات عالی تلویزیون می‌توان به جستجوی صوتی و به اشتراک گذاری صفحه نمایش اشاره کرد. امکانات گسترده‌ی تلویزیون باعث شده جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 43 اینچ موجود در بازار محسوب شود؛ البته به نسبت سایر تلویزیون‌های معمولی‌تر که تا کنون معرفی کردیم قیمت بالاتری نیز دارد.

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین برندهای سازنده‌ی تلویزیون در جهان است. این برند به ساخت تلویزیون‌هایی بسیار مناسب و اقتصادی معروف بوده و تلویزیون‌هایی باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند. اغلب تلویزیون‌های سامسونگ قیمت مناسبی دارند و همین مسئله باعث شده در لیست بهترین تلویزیون‌ 43 اینچ نیز شاهد مدل‌های مناسب از این برند باشیم. وضوح و کیفیت تصویر در تلویزیون‌های سامسونگ بسیار مناسب بوده و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تلویزیون سامسونگ 43N5000

  • سال تولید : 2018
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • پردازشگر تصویر : Hyper Real
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : –
  • HDMI : 2
  • USB : 1
43N5000 از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ

یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ مدل 43N5000 از برند سامسونگ است. طراحی زیبای تلویزیون با پایه‌های شیک انجام شده تا با هر دکوراسیونی قابلیت ست شدن را داشته باشد. سامسونگ برای نمایش تصاویر در این تلویزیون از کیفیت تصویر فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. این وضوح با نمایش تصاویری زیبا و خوش‌رنگ همراه خواهد بود. علاوه بر این از امکانات تصویر عالی همچون Wide Color Enhancer برای نمایش طیف رنگی گسترده و Mega Contrast در راستای افزایش نسبت کنتراست پشتیبانی می‌شود. به همین دلیل کیفیت تصویر تلویزیون در حد مناسب خواهد بود.

سامسونگ در تلویزیون N5000 از بلندگوهایی بسیار باکیفیت استفاده کرده که هر کدام دارای توان خروجی 10 وات هستند. یعنی در مجموع تلویزیون توانایی پخش صدایی با حداکثر توان 20 وات را دارد. برای افزایش وضوح صدا نیز از قابلیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌شود. تلویزیون 43N5000 از سیستم عامل برای ارائه امکاناتی همچون دسترسی به اینترنت پشتیبانی نمی‌کند. البته برای یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ که تولید سال 2018 است عدم پشتیبانی از سیستم عامل و امکانات هوشمند تا حدی منطقی خواهد بود. در عوض می‌توانید از پورت‌های ارتباطی HDMI، USB، ورودی RF و خروجی صدای دیجیتال برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌های خارجی استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ 43T5300

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • پردازشگر تصویر : Hyper Real
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • HDMI : 2
  • USB : 1
تلویزیون سامسونگ 43T5300

در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ، تلویزیون 43T5300 از برند سامسونگ جایگاهی بسیار ویژه دارد. این تلویزیون دارای پایه‌های تخت زیبایی است که به بهترین نحو صفحه نمایش تلویزیون را در جای خود نگه می‌دارد. کیفیت تصویری که تلویزیون برای نمایش تصاویر از آن استفاده می‌کند فول اچ‌دی می‌باشد. البته این تلویزیون توانایی نمایش تصاویری با وضوح کمتر را نیز داشته و می‌تواند کیفیت تصاویر را تا حد زیادی افزایش دهد. پردازشگر تصویر Hyper Real به بهترین نحو تصاویر را برای نمایش در صفحه نمایش تلویزیون آماده می‌سازد. دیگر ویژگی‌های بخش تصویر شامل PurColor، Mega Contrast و HDR بوده که وضوح مناسب را برای نمایش تصاویر در تلویزیون T5300 فراهم می‌کنند.

دو عدد بلندگو در بخش صوتی تلویزیون جای دارند. این بلندگوها به طور کلی توانایی پخش صدایی 20 وات را دارند و توسط فناوری دالبی دیجیتال وضوح صدا را افزایش می‌دهند. در بخش هوشمند تلویزیون از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌شود. همچنین امکانات متنوعی همچون امکان اتصال به اینترنت، دسترسی به مرورگر وب و اتصال به گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. قیمت بسیار مناسب، کیفیت تصویر و امکانات گسترده از دلایلی هستند که باعث قرارگیری این مدل در لیست بهترین تلویزیون 43 اینچ سامسونگ شده‌اند.

تلویزیون سامسونگ 43TU7000

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • HDMI : 2
  • USB : 1
43TU7000 بهترین تلویزیون 43 اینچ سامسونگ

تلویزیون TU7000 بهترین تلویزیون 43 اینچ سامسونگ در میان سایر مدل‌ها است. این تلویزیون ساخت 2020 است اما با توجه به محبوبیت بی‌نظیری که کسب کرده هنوز هم جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ محسوب می‌شود. تلویزیون سامسونگ 43TU7000 تنوع سایز بالایی داشته و خوشبختانه در سایز 43 اینچ نیز تولید شده تا بهترین گزینه‌ را برای خرید در اختیار طرفداران تلویزیون‌های سامسونگ قرار دهد. طراحی شیک و زیبایی در تلویزیون به کار رفته و پایه‌های آن از نوع دوشاخه است. همچنین ضخامت بدنه‌ی تلویزیون نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر کمتر خواهد بود که باعث ایجاد جلوه‌ای مدرن در تلویزیون می‌شود.

تلویزیون سامسونگ از تعداد 2 بلندگو برای پخش صدای 20 وات استفاده می‌کند. همچنین از بهترین فناوری‌های تقویت کننده و حذف نویز صدا بهره گرفته تا صدایی باکیفیت و وضوح مناسب را در محیط اطراف تلویزیون پخش کند. در این تلویزیون از سیستم عامل تایزن استفاده شده است. این سیستم عامل با منوی راحتی که دارد کار با تلویزیون 43TU7000 را به یکی از ساده‌ترین کارهای ممکن تبدیل کرده است. امکانات موجود در تلویزیون بسیار گسترده هستند به همین دلیل جزو هوشمندترین تلویزیون‌های موجود در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ محسوب می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون 43TU7000

به لطف سیستم عامل تایزن می‌توانید از بهترین امکانات هوشمند سامسونگ در این تلویزیون استفاده کنید. اتصال به Wi-Fi و دسترسی به محتوای اینترنتی جزو بهترین امکانات تلویزیون هستند. برای دسترسی راحت به اینترنت از مرورگر وب در 43TU7000 پشتیبانی می‌شود. برای این تلویزیون امکان دانلود انواع اپلیکیشن نیز وجود دارد تا برنامه‌های موردنیاز برای تلویزیون را به راحتی دانلود کنید.

شما می‌توانید توسط فناوری DLNA و Tap View محتوای گوشی خود را با صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ به اشتراک بگذارید. همچنین از برنامه‌ی مخصوص سامسونگ یعنی SmartThings و البته دستیارهای صوتی رایج همچون گوگل و الکسا نیز در تلویزیون پشتیبانی می‌شود. این امکانات هوشمند برای یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ سامسونگ فوق العاده عالی خواهد بود.

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ سونی

در میان بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ نام برند سونی همچون همیشه می‌درخشد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده تلویزیون‌های سونی به محبوبیتی زیادی دست یابند کیفیت تصویر بی‌نظیر در تلویزیون‌های این برند است. سونی توجه ویژه‌ای به نمایش تصاویر در وضوحی بالا دارد و به همین دلیل اغلب مدل‌های این برند دارای کیفیت تصویر مناسب با وضوحی عالی در نمایش رنگ‌ها هستند. در کنار کیفیت تصویر مناسب، صدایی رسا و امکانات هوشمند بسیار عالی نیز در تلویزیون‌های سونی وجود دارد تا مدل‌هایی عالی را در لیست بهترین تلویزیون 43 اینچ داشته باشیم.

تلویزیون سونی 43W660F

  • سال تولید : 2018
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • پردازشگر تصویر : –
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • میزان صدا : 10 وات
  • سیستم عامل : Linux
  • HDMI : 2
  • USB : 2
سونی 43W660F از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ

تلویزیون 43W660F بهترین تلویزیون 43 اینچ سونی در سال 2018 است. این تلویزیون طراحی متفاوت و شیکی دارد و از پایه‌های بسیار زیبا برای نگه داشتن صفحه نمایش استفاده می‌کند. بالاترین وضوح برای نمایش تصاویر در تلویزیون فول اچ‌دی بوده و تصاویری باکیفیت مناسب را در نمایشگر تلویزیون نمایش می‌دهد. البته در راستای ارتقای سطح کیفیت تصاویر از فناوری‌هایی همچون تقویت کننده کنتراست و فرمت‌های HDR10+ و HLG پشتیبانی می‌شود. در این تلویزیون فناوری X-REALITY™ PRO وظیفه‌ی افزایش وضوح تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار هستند را دارد. به همین دلیل وضوح تصاویری با کیفیت کم نیز در تلویزیون بهتر و مناسب‌تر خواهد بود.

در بخش صوتی سونی از 2 بلندگوی باکیفیت که هر کدام دارای توان صوتی 5 وات هستند استفاده کرده است. این بلندگوها به طور کلی توانایی پخش صدایی معادل 10 وات را دارند و وضوحی مناسب را در پخش صدا به همراه دارند. سیستم عاملی که در تلویزیون سونی 43W660F استفاده شده Linux نام دارد. این سیستم عامل امکانات متنوعی از جمله اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب را در اخیتار کاربران قرار می‌دهد. برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه‌های خارجی نیز می‌توانید از پورت‌های HDMI، USB، خروجی صدای دیجیتال، خروجی هدفون و ورودی کامپوزیت استفاده کنید. وجود امکانات عالی منجر به قرارگیری این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ شده است.

تلویزیون سونی 43X7500H

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • پردازشگر تصویر : 4K Processor X1
  • نوع نمایشگر : Edge LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • HDMI : 3
  • USB : 2
تلویزیون سونی 43X7500H

تلویزیون 43X7500H را می‌توان در صدر بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ از برند سونی معرفی کرد. این تلویزیون تولید سال 2020 است و بارها در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون سونی قرار گرفته است. به دلیل کیفیت تصویر بی‌نظیری که دارد توانایی نمایش تصاویر در وضوح 4K را داشته و می‌تواند تصاویری که از وضوح پایینی برخوردار هستند نیز با کیفیتی بالاتر نمایش دهد. برای ارتقای سطح کیفیت تصاویر از فناوری 4K X-Reality PRO استفاده شده است. این قابلیت توانایی ارتقای سطح کیفیت تصاویر بی‌کیفیت به وضوحی نزدیک به 4K را دارد. همچنین از فرمت‌های HDR شامل HDR 10 PRO و HLG در تلویزیون پشتیبانی می‌شود تا تصاویر در وضوحی بی‌نظیر به نمایش گذاشته شوند.

صدایی با توان خروجی 20 وات توسط 2 عدد بلندگو باکیفیت در تلویزیون سونی 43X7500H پخش می‌شود. صدای خروجی به طور کامل پاکسازی می‌شود تا صدایی روان و باکیفیت را به گوش شنونده برساند. در بخش هوشمند تلویزیون نیز شاهد استفاده از سیستم عامل اندروید هستیم. این سیستم عامل رابط کاربری بسیار راحتی دارد و امکانات هوشمند و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امکانات هوشمند تلویزیون 43X7500H

تلویزیون سونی 43X7500H که یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ می‌باشد از قابلیت اتصال به اینترنت بهره‌مند شده است. شما می‌توانید با اتصال به Wi-Fi تلویزیون را به بستر وسیع اینترنت متصل کنید. این تلویزیون با سیستم عامل اندروید امکانات ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است. امکان دانلود انواع اپلیکیشن در فروشگاه Google Play وجود دارد. تنوع بالایی که این فروشگاه محتوا دارد باعث شده بتوانید هر اپلیکیشنی که نیاز دارید را به راحتی دانلود کنید. فضای داخلی تلویزیون نیز بسیار مناسب بوده تا بتوانید به راحتی برنامه‌ای که نیاز دارید را دانلود کنید. جستجوی صوتی یکی دیگر از امکانات هوشمند تلویزیون سونی 43X7500H است که توسط آن می‌توانید توسط صدای خود در منوی تلویزیون به جستجو بپردازید.

بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ شیائومی

شیائومی یکی از برندهای نوپا می‌باشد که با وجود تولید محصولاتی بی‌نظیر در مدت زمانی کم به محبوبیتی چشمگیر دست یافته است. این برند در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌هایی باکیفیت نیز نقش ایفا می‌کند. به طوری که در لیست بهترین تلویزیون‌های‌ 43 اینچ نام برند شیائومی نیز به چشم می‌خورد. این برند تمرکز زیادی را روی تولید تلویزیون‌هایی با کیفیت مناسب و در عین حال مقرون به صرفه دارد. به همین دلیل تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند.

تلویزیون شیائومی 434S

  • سال تولید : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • پردازشگر تصویر : Quad Core
  • نوع نمایشگر : LED
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • HDMI : 3
  • USB : 3
434S شیائومی یکی از بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ

تلویزیون 434S را می‌توان برترین تلویزیون شیائومی در لیست بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ محسوب کرد. این تلویزیون با طراحی زیبا و امکانات مناسبی که دارد یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های شیائومی است. تلویزیون شیائومی توانایی نمایش تصاویر در وضوح 4K را دارد. همچنین از برترین ویژگی‌ها در بخش تصویر پشتبانی می‌کند تا وضوح تصاویر را از حد معمول بیشتر افزایش دهد. پردازشگر تصویر Quad Core و پشتیبانی از قابلیت HDR از بهترین ویژگی‌های تصویر در تلویزیون 4S هستند. زاویه دیدی عالی برای تلویزیون در نظر گرفته شده تا کیفیت تصاویر در زاویه‌های اطراف نیز حفظ شود.

بخش صوتی تلویزیون 2 کاناله است و به طور کلی توانایی پخش صدایی 16 وات را دارد. این میزان صدا توسط تکنولوژی‌های صوتی ارتقاء یافته و کاملاً در وضوحی مناسب پخش می‌شود. نکته‌ی مهم در مورد امکانات هوشمند تلویزیون استفاده از سیستم عامل اندروید است. این سیستم عامل امکانات هوشمند بی‌نظیری را برای تلویزیون 434S به ارمغان می‌آورد. فروشگاه گوگل پلی در سیستم عامل اندروید امکان دانلود انواع برنامه را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این دسترسی به انواع سرویس‌های نمایش فیلم در بهترین تلویزیون 43 اینچ شیائومی وجود دارد. پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل نیز امکانات هوشمند در تلویزیون 4S را تکمیل کرده است.

بهترین تلویزیون 43 اینچ کدام مدل است؟؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم به این موضوع اشاره کردیم تلویزیون‌های 43 اینچ مدل‌هایی تقریباً با سایز کوچک هستند. این تلویزیون‌ها برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ کم مناسب خواهند بود. تقاضای مدل‌های 43 اینچ به نسبت سایر اینچ‌های بزرگ‌تر کمتر است؛ به همین دلیل تنوع زیادی را در این تلویزیون‌ها نمی‌توان یافت و برندهای مختلف توجه کمتری به ساخت این سایز از تلویزیون دارند. در حال حاضر برندهای ال‌جی، سامسونگ، سونی و شیائومی بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ در بازار را تولید می‌کنند.

به طور کلی اغلب مردم تصور می‌کنند تلویزیون‌های 43 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارند از بدترین کیفیت و کمترین امکانات بهره‌مند می‌شوند. در حالی که برندهای نام برده از بالاترین امکانات برای این تلویزیون‌ها استفاده می‌کنند تا امکاناتی در حد مدل‌های بالاتر را به کاربران عرضه کنند. اینکه کدام مدل از تلویزیون‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم بهتر است قبل از هر چیز به سلیقه و قیمت، سپس به امکاناتی که شما از تلویزیون توقع دارید برمی‌گردد. اگر قیمت بسیار کم ملاک خرید شما است مدل‌های فول اچ دی بهترین گزینه برایتان هستند.

ولی اگر با صرف هزینه‌ی کمی بیشتر مشکلی ندارید ما به شما خرید تلویزیون‌هایی که امکانات هوشمند گسترده‌تری دارند را پیشنهاد می‌کنیم. کیفیت و امکانات بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ از برندهای سازنده‌ی مختلف با هم تفاوت دارند. ولی در کل تمام مدل‌هایی که معرفی کردیم جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند و تلویزیون‌هایی فوق العاده مناسب برای خرید محسوب می‌شوند.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021

بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

در این مطلب لیست بهترین تلویزیون‌های ال‌جی بازار سال 2021 تهیه شده است، ما امیدوار هستیم که با ارائه‌ی این مطلب شما را از سردرگمی برهانیم تا در نهایت قادر باشید بر حسب نیاز خود مدل مناسب را انتخاب نمایید.

۵ نظر

  1. سلام بهترین تلویزیون های که زیر۳.۵میلیون تومان هست رو بگین.بهترین تلویزیون ال جی بااین قیمت کدومه؟ ممنون

  2. سلام و وقت بخیر
    بین تلویزیون LG وsamsung کدام را پیشنهاد میکنید ؟
    تا قیمت ۴ میلیون کدام مدل امکانات و کیفیت خوبی دارد و بهتر است؟

    • مسعود رسولی

      انتخاب تلویزیون مناسب با توجه به نیاز و تجربه شما می تواند متفاوت باشد. از برند ال جی تلویزیون ۴۳LK6100 جزو جدیدترین و بهترین مدل های موجود است. از سایر برندها نیز تلویزیون ۴۳K5002 سامسونگ و ۴۳X7000F سونی جزو بهترین های بازار هستند

  3. سلام
    تا محدوده ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومن کدوم تلویزیون رو پیشهاد میکنید.
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • سلام در این محدوده قیمت تلویزیون ۴۳UJ752V به دلیل داشتن اسپیکرهای هارمن کاردن و کیفیت صفحه نمایش بسیار خوب پیشنهاد مناسبی است. مدل ۴۳UJ634V هم به دلیل قیمت پایین و کیفیت تصویر ۴K جزو پرفروش ترین محصولات بازار هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *